Intersnack Adria d.o.o.

Odgovornost

prema potrošačima

Mi u Intersnacku želimo da naši proizvodi imaju izvrstan okus, ali i da idu ukorak sa zdravim načinom života.

A woman in the foreground is at the grill, laughing with a woman and a man holding snacks. In the background is a forest or campsite.

Kontinuirano radimo na inovacijama i razvijamo nove linije proizvoda.

Naša komunikacija je jasna, otvorena i transparentna jer želimo da naši potrošači budu dobro informirani pri donošenju odluka o odabiru grickalica.

Nudimo ukusne proizvode koji su dio uravnotežene prehrane te kontinuirano odgovaramo na zahtjeve održivosti i promjene u  preferencijama potrošača. To uključuje sve; od toga da nudimo zdravije i održivije proizvode do toga da poboljšavamo pakiranja.

Ključne aktivnosti

Izmjenili smo i uspješno povećali udio proizvoda s poboljšanim nutritivnim sastavom smanjujući masnoću, sol, nepotrebne aditive i alergene, zadržavajući izvrstan okus.

Nakon 20 godina kontinuiranog truda, 75% našeg asortimana danas sadrži samo prirodne okuse.

U razdoblju od 2019. do 2020. diljem Europe smo lansirali ukusni čips od leće i slanutka. Proširili smo našu liniju proizvoda neslanim i neprženim orašastim plodovima, te mješavinom orašastih plodova.

Taj inovativni način razmišljanja primjenjujemo i na naše proizvodne procese, pa tako grickalice od pečenog krumpira proizvodimo bez prženja u ulju.

Napredak koji smo do sada postigli

78%

manje

zasićenih masti u odnosu na 2006.

75%

proizvoda

samo s prirodnim okusima

88%

proizvoda

bez umjetnih pojačivača okusa

97%

proizvoda

sa suncokretovim/uljem uljane repice s niskim udjelom zasićenih masti

Odgovorni marketing: Intersnack potpisao

EU Pledge

Grupacija Intersnack članica je European Snack Association (ESA) i potpisnica EU Pledge.

EU Zakon dobrovoljna je inicijativa vodećih tvrtki za proizvodnju hrane i pića kojom se mijenja način oglašavanja usmjeren prema djeci mlađoj od 13 godina.

To je odgovor čelnika industrije na pozive EU institucija koje prehrambenu industriju potiču da komercijalnom komunikacijom podrži roditelje u donošenju ispravnih odluka o prehrani i načinu života svoje djece.

Slijedeći načela odgovornog marketinga usmjerenog prema djeci, Intersnack grupa se u 2022., u najnovijoj verziji EU Zakona, obvezala na to da djeci neće oglašavati proizvode na bazi krumpira.

Ako vidite bilo kakvu marketinšku komunikaciju koja potencijalno krši EU Zakon i želite podnijeti žalbu, kliknite ovdje.

EU Pledge Logo

Najviši standardi kvalitete

S obzirom da nam je stalo do naših potrošača, sigurnost naših proizvoda uvijek nam je na prvom mjestu.

Primjenom strogih sigurnosnih standarda u mogućnosti smo održati najvišu kvalitetu u proizvodnom procesu.

Jasnim, informativnim i transparentnim označavanjem pakiranja, odgovaramo na zahtjeve potrošača kad je sastav proizvoda u pitanju.

Illustration Quality Check

Smanjenje soli

Kontinuirano radimo na smanjenju količine soli u našim proizvodima, uvijek uzimajući u obzir kako njena razina utječe na okus, strukturu i teksturu proizvoda.

Naš kultni proizvod POM-BÄR sada ima 37% manje soli nego što je imao u vrijeme nastanka 1987. godine.

Razvijanje inovacija

Osmislili smo jedan od prvih recepata za maslac od kikirikija koji ne koristi palmino ulje, hidrogenizirana ulja i masti.

Napravljen je od 95% kikirikija, bez dodanog šećera, s niskim udjelom soli i visokim udjelom vlakana, jer sadrži i pokožicu kikirikija.

Cartoon drawing of a glowing light bulb held on a tray (cue innovation)

Odgovornost prema potrošačima | Priče

Poslujemo inovativno

kako bi ispunili zahtjeve povećane potražnje za grickalicama

“Zdravije opcije trebaju imati jednako dobar okus kao i ostali proizvodi. Kad se radi o okusu, ne pristajemo na kompromise.”

To je naša filozofija vezana uz inovativne proizvode. Primjerice, popularnost našeg čipsa od leće pridonijela je rastu našeg poslovanja.

Lentil Chips