Kao tvrtka koja proizvodi prehrambene proizvode svojim poslovanjem dotičemo živote brojnih ljudi u različitim zemljama.
Odgovorno razmišljanje jedna je od temeljnih vrijednosti naše tvrtke, a u nastojanju da povećamo pozitivne utjecaje na ljude i planet držimo se visokih etičkih standarda u poslovanju i lancu opskrbe.
“Zdravije opcije trebale bi imati dobar okus kao i drugi proizvodi. Kad se radi o okusu, ne pristajemo na kompromise.”
To je naša filozofija vezana za inovacije proizvoda. Tako se popularnost našeg inovativnog čipsa od leće pokazala kao jedan od glavnih razloga rasta našeg poslovanja.
Zabrinutost oko porasta plastičnog otpada u svijetu dijelimo s velikim brojem naših potrošača. Zato smo razvili strategiju ambalaže. Naš je cilj, u skladu s našom kružnom ambicijom, ukloniti svu nepotrebnu ambalažu, istovremeno radeći na potpunoj mogućnosti recikliranja naših ambalažnih materijala.
“Osim sadnica, kroz ovaj sam projekt dobio dragocjena znanja o najboljem načinu uzgoja makadamije.”
Kao dio naše predanosti održivoj nabavi, uključujemo se u terenske projekte za stvaranje transparentnijih i održivijih vrijednosnih lanaca.
Kako bismo postigli angažman i preuzimanje kontrole od strane zaposlenika, želimo da se njihovi talenti zaista razviju. To znači da mi radimo za svoje zaposlenike, a ne obrnuto.
Poduzimamo akciju tamo gdje možemo pozitivno utjecati. Radimo na svjetlijoj budućnosti za sve one koji su uključeni u lanac opskrbe indijskim oraščićima.
Održivost je put kojim niti jedan tim ili organizacija ne mogu ići sami. Cilj nam je postići dugotrajno pozitivan učinak na naše poslovanje i naše opskrbne lance.