Održivost se ostvaruje djelima, a ne riječima. Važno je donijeti trajnu promjenu.
“Zdravije opcije trebaju imati jednako dobar okus poput ostalih proizvoda. Kad se radi o okusu, ne pristajemo na kompromise.”
To je naša filozofija vezana uz razvoj inovacija. Primjerice, popularnost našeg čipsa od leće pokazala se kao jedan od glavnih razloga rasta našeg poslovanja.
Dijelimo zabrinutost oko porasta plastičnog otpada u svijetu s velikim brojem naših potrošača. Zato smo razvili strategiju ambalaže. Naš je cilj eliminirati svu nepotrebnu ambalažu, odnosno raditi na tome da ona postane u potpunosti reciklabilna.
“Osim sadnica, ovaj projekt pružio mi je i neprocjenjive spoznaje o najboljem načinu uzgoja makadamije.”
Sirovine nabavljamo transparentno i održivo.
Kako bismo naše zaposlenike potaknuli na angažman i preuzimanje kontrole, razvijamo njihove talente. To znači da mi radimo za njih, a ne obrnuto.