Glavna područja odgovornosti:
- otprema i organiziranje transporta gotove robe iz skladišta Hercegovac prema skladištima distributera i kupcima (domaće i strano tržište)
- dnevna koordinacija sa voditeljem skladišta i skladišnim timom vezano uz plan otpreme roba - koordinacija i komunikacija sa timovima logistike distributera i kupaca
- izrada ukupne dokumentacije koja prati robu prilikom otpreme (za domaće i strano tržište)
- praćenje dnevnog stanja zalihe, datuma proizvodnje, isteka rokova i lotova te ostalih parametara za praćenje zaliha
- vođenje evidencije paleta
- izrada logističkih izvještaja
- odrađuje i ostale poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja
Od vas očekujemo:
- Odgovorno i savjesno pristupanje radnim zadacima
- Razvijenu sposobnost organizacije vremena i prioriteta
- Usmjerenost na detalje i poštovanje rokova
- Pozitivan stav i ustrajnost u ispunjavanju ciljeva
- Otvorenost za suradnju, komunikativnost te timski rad
- Znanje engleskog jezika
- Korištenje MS Office paket
- Visoku ili višu stručnu spremu
- Poželjno radno iskustvo u logistici i/ili u FMCG industriji
Što nudimo:
- Rad u dinamičnom i inovativnom internacionalnom okruženju
- Rad u timu u kojem se cijeni i poštuje različitost i nove ideje
- Rukovodstvo koje prepoznaje i osnažuje potencijal
- Okruženje koje potiče kontinuirani profesionalni razvoj i napredak
- Ugovor o radu na određeno vrijeme ( zamjena za porodiljni)
Prepoznajete li se u navedenom profilu i želite li svoj profesionalni razvoj nastaviti u Intersnack Adria, molimo da se prijavite na oglas putem maila za prijavu posao@intersnack.hr do 08.04.2024.