Popularnost našeg inovativnog čipsa od leće pokrenula je rast našeg poslovanja.
Pokrenuta pod raznim robnim markama, u 11 zemalja diljem Europe, prodaja ove zdrave alternative u 2020. se povećala za 72%. Oduševljeni smo što je institut za istraživanje tržišta Nielsen naš njemački čips od leće funny-frisch proglasio jednom od 25 najboljih europskih inovacija u 2020. godini.
Rastuća potražnja za zdravim grickalicama
U Intersnacku smo još prije nekoliko godina prepoznali potražnju za zdravijim proizvodima. Prije deset do petnaest godina vrlo je malo ljudi bilo svjesno količine proteina koju unose ali danas njihov broj iz dana u dan raste.
“Zdravije opcije trebaju imati jednako dobar okus kao i ostali proizvodi. Kad se radi o okusu, ne pristajemo na kompromise.”
Anders Andersson, direktor (istraživanje i razvoj), brend Estrella, Švedska.
Počeli smo istraživati sastojke s visokim udjelom proteina.
Brojne alternative poput graha, graška i chia sjemenki imale su gorak okus, pa smo odabrali leću, jer osim visokog udjela proteina u spoju sa začinima ima izvrstan okus.
Čips od leće predstavlja zdraviji izbor jer sadrži 40% manje masti od klasičnog čipsa.
Bez obzira na to koliko su proizvodi zdravi, bitno je da su i odličnog okusa. Upravo je zato naš čips od leće toliko popularan. Austrijski i njemački potrošači već uživaju i u našem čipsu od slanutka, a zahvaljujući brojnim inovacijama, pripremamo još puno novih proizvoda!
Predani smo stvaranju ukusnih i zdravijih proizvoda, te neprestano radimo na tome da oni budu što prirodniji, sa što manjim udjelom masti, soli, šećera, aditiva i alergena.